CIUPERCI PSILOCIBE


CIUPERCI PSILOCIBE.Sacrament pentru ritualuri de magie sexuală, sărbători ale dragostei şi profeţii
 Familia : Agaricaceae (Familia pălăriei-şarpelui)
Denumire botanică :
1.      Psilocybe baeocystis
2.      P. cyanescens
3.      P. pelliculosa
4.      P. semilanceata
5.      P. strictipes
                Sinonime :
1.      Ciuperca magică
2.      Strophana
3.      Scaunul-spiriduşului
4.      Boneta-libertăţii
5.      Boneta-fermierului

Localizare geografică : America de Nord şi de Sud (din abundenţă). S-au descoperit recent în Noua Zeelandă şi China.
Habitat :
1.      Păşuni deschise sau lângă plante perene, mai ales lângă conifere în păduri.
2.      În grupuri, printre frunze în păduri, pajişti şi trunchiuri putrede
3.      Aranjate în ciorchine pe resturi de copaci sau humus, în sau lângă păduri de conifere
4.      Grupuri mari în iarbă înaltă, păşuni pe lângă drum (niciodată în gunoaie); terenuri de golf.
5.      Păduri de conifere sau mixte; pe pământ sau pe trunchiuri putrezite.



Descriere botanică :
Psilocybe baeocystis
Pălăria : Lată de 1,20 – 5 cm, turtită, rotunjită, conică, având margini curbate spre interior când e tânără, cu vremea întinse, devenind plate şi ondulate la maturitate. Are culoare măsliniu-închis spre galben, cu o nuanţă verzuie pe margine (care apare cu timpul). Lipicioasă dacă e udă, din cauza unui strat separabil subţire şi gelatinos. Are o mică protuberanţă în centru, arămie spre maro când se usucă. Ciuperca Naematoloma are pălăria galbenă şi trebui evitată.
Lamelele : Aproape toată lăţimea lamelei este ataşată de tulpină. Suprafeţele sunt brun-închis sau gri cu nuanţă roşu-închis, primind culoarea levănţicăi pe măsură ce creşte ciuperca. Specia Agaricus are lamelele libere, deşi forma sporilor este asemănătoare.

Sporii : 10 – 13,3 microni pe 6,3 – 7 microni. Cilindrici, roşu-închis sau gri de levănţică. Galerina, o ciupercă otrăvitoare similară ca aspect, are spori maro. Omphalia are spori albi.
Tulpina : Înaltă de 5 –7 cm şi groasă de 0,15 – 0,30 cm. Fibroasă, se îndoaie uşor; are membrană.
Miezul : Al tulpinii este maro, al pălăriei galben, dar nu mai deschis decât la suprafaţă. Fără miros sau gust, cu pete verzi.
Sezon : Sfârşitul lui iulie până în februarie (în ierni blânde).
Notă : Această specie conţine cantităţi mari de psilocibin. De asemenea, este singura specie cunoscută ce conţine baeocistin şi norbaeocistin, reprezentând fazele iniţiale în formarea psilocibinului. Activitatea fiziologică nu a fost determinată încă. Consider că această specie este cea mai puternică psilocibă locală.

            Psilocybe cyanescens
Pălăria : Lată de 2 –7,6 cm. Turtită, rotunjită, conică la început, convexă şi în mijloc cu o protuberanţă ce se dezvoltă cu timpul. Are culoare castanie când e udă.
Lamelele : Despărţite larg, cu suprafeţe de culoare umbra şi margini pale. Suprafeţele devin roşu-închis spre negru, maro-roşcat fumuriu pe măsură ce sporii se maturizează.
Sporii : 9 – 12 microni pe 5,5 – 8,3 microni şi 5 – 7,7 microni. Distincţi şi cu pereţi groşi. Roşu-închis spre marp. La P. cubensis sunt mai închişi la culoare.
Tulpina : Înaltă de 6 – 10 cm şi groasă de 0,63 – 0,7 cm. Rigidă, cu baza lărgită şi deseori curbată, acoperită cu fibre mătăsoase. În general este alburie. Membrana este subţire şi albă ca zăpada lângă pălărie.
Miezul : Alb, cu pete albastre când e lovit sau uscat. Fără miros, dar cu gust similar porumbului proaspăt. Un gram din această specie uscată dă aproximativ 2 mg de psilocibin. Foarte puternic.
Sezonul : Sfârşit de iulie până la sfârşitul lui septembrie.
Notă : Mai există cel puţin alte două specii asemănătoare cu P. cyanescens, care încă nu au fost identificate şi denumite ştiinţific.

Psilocybe peliculosa
Pălăria : Lată de 0,8 – 2,06 cm, înaltă cel puţin cât jumătate din lăţime. Rotundă, turtită, conică şi cu marginea dreaptă (cu vremea în formă de clopot) şi maro-gălbui spre măsliniu când e tânără. Cu timpul culoarea păleşte şi dă în galben-maroniu deschis, cu nuanţă gri-verzui. Când e udă e lipicioasă din cauza membranei gelatinoase (translucidă, cu linii radiale dinspre margine când se udă).
Lamelele : Aropiate şi unite cu tulpina. Se distanţează cu timpul. Marginile sunt aproape albe, exteriorul roşu-închis spre maroniu, până când culoarea se închide din cauza sporilor.
Sporii : 9,3 – 13 microni pe 5- 7 microni. Pori distincţi, fini, cilindrici spre elipsoidali. Culoarea roşu-maroniu.
Tulpina : Înaltă de 5,8 – 8 cm şi groasă de 0,15 la vârf. Acoperită de fibre mătăsoase, maronii în partea inferioară. Devine maro-închis cu timpul. Partea superioară este acoperită cu o secreţie păroasă. Membrana lipseşte de obicei. Baza tulpinii este mai mare.
Miezul : Pălărie subţire şi pliantă, tulpină tare. Devine albastru dacă este lovit. Uşor miros de mucegai.
Sezon : Sfârşitul lui august până în ianuarie.
Notă : Deşi este o varietate mică, nu trebuie evitată. P. mexicana, cea mai apreciată dintre speciile mexicane, este şi mai mică.

Psilocybe strictipes
Pălăria : Lată de 2 – 4 cm. Formă de clopot, convexă, când e tânără. Cu timpul se lăţeşte şi are margini ondulate. Culoarea este maro-gălbui şters spre maro-măsliniu. Se deschide spre roşu în mijloc şi aproape alb spre margini. Cu vremea primeşte o nuanţă spălăcită peste tot. Apare o peliculă gelatinoasă când e udă. Pete verzi.
Lamelele : Apropiate, cu trei rânduri de lamele parţiale lipite de tulpină. La exterior sunt albe, dar devin maro-ciocolatiu de la spori.
Sporii : 9 – 12 microni pe 5,5 la 6,5 microni. Fini, cu pori, de culoare maro-purpuriu.
Tulpina : Înaltă de 4 – 13 cm şi groasă de 0,19 – 0,3 cm. Dreaptă, cu măduvă maro spălăcită. Exteriorul este aproape alb din cauza fibrelor presate adânc. Apar pete maronii acolo unde sunt date jos fibrele.
Interiorul : Pălăria are aceeaşi culoare ca la exterior, prăfuită, maronie, cu stratul dinspre tulpină sfărâmicios. Fără miros, cu gust ce nu înţeapă. Pete verzi-albăstrui.
Sezon : Sfârşitul lui septembrie până în noiembrie.
Notă : Această varietate este foarte asemănătoare cu P. baeocystis, dar are tulpina mai înaltă.

            Pentru o descriere completă a tuturor ciupercilor halucinogene, vezi Magickal Mushroom Handbook (Manualul ciupercilor magice) de R.A. Miller şi David Tatelman (se găseşte la compania Beltane, 2311 N. 45th, Seattle, Washington 98103).

            ISTORIC
R. Gordon Washington a adus mărturii despre adorarea ciupercii, datând din anul 300 înainte de Cristos. În Guatemala s-au descoperit desene de ciuperci pe piatră datând din anul 1000 înainte de Cristos. Unele descriu o femeie tânără stând sub o ciupercă. Deşi înainte s-a crezut că desenele au legătură cu un anumit tip de cult falic (din cauza formei specifice), acum sunt asociate cu vechile ritualuri ale ciupercilor.
Fără îndoială, ciupercile se consumau în cadrul ritualurilor în majoritatea zonelor din America Centrală din timpuri străvechi, dar singurul trib despre care se ştie cu exactitate că folosea teonacatl („carnea zeilor”) este Chichimecas. Astăzi în Oaxaca sunt şase triburi ce consumă ciuperci sacre: Mazatec, Chimantec, Chatino, Zapotec, Mixtec şi Mije. Alte triburi sunt în Mexic, Tarascan în Michoacau şi Otomis în Puebla.

COMPOZIŢIE CHIMICĂ


Toate ciupercile psilocibe conţin alcaloizii halucinogeni psilocibin şi psilocin.
Aşa cum am specificat în nota de la P. baeocystis, această varietate conţine baeocistin şi norbaeocistin. Se crede că aceşti alcaloizi intervin în sistemul respirator, deci se recomandă să fie consumaţi cu precauţiune.


EFECTE PRIMARE
Halucinaţii colorate, relaxarea muşchilor, ilaritate, incapacitatea de concentrare, percepţie alterată a timpului şi spaţiului şi sentimentul de izolare totală de mediu. Se resimte o slăbiciune la o oră, o oră şi jumătate după consumarea ciupercii. Experienţa totală durează şase ore.

MOD DE PREPARARE
Nu există un mod anume de preparare, decât îndepărtarea impurităţilor şi a prafului de pe ciuperci. Ele nu trebuie puse în pungi de plastic nici ţinute la congelator. Pentru a fi păstrate, singura metodă corectă este să fie legate cu o sfoară de tulpină şi atâtnate cu pălăria în jos, pentru a le usca la aer.
Odată ce s-au uscat complet, pot fi pisate şi puse într-o pungă în care să poată „respira”. Mai eficace sunt cele pisate şi amestecate în lichiorul preferat. La o temperatură de peste 70 °C se distruge psilocinul. Cu alte cuvinte, spaghetele sunt bune doar dacă ciupercile se adaugă în sos în ultimul moment.

FOLOSIRE RITUALĂ
Magie sexuală : Sexul a apărut prima dată în ritualurile magice tradiţionale din vest, începând cu Ordo Templi Orientis (O.T.O.), un ordin masonic din Germania, vechi de 800 de ani. Membrii lui au studiat tradiţiile hinduse ale Tantrei şi au descoperit că energia conţinută în aceste ritualuri era mai mare decât orice altă tehnică ştiută. La începutul secolului, Aleister Crowley a devenit noul Conducător din Exterior al ordinului (CEO) şi a rescris ritualurile în scopul unei aplicări mai moderne. Pentru a avea o imagine clară a tehnicii folosite, se recomandă ca discipolul să citească mai întâi capitolul 16 din The Tree of Life (Pomul vieţii) de Israel Regardie şi apoi paginile 82-86 din Liber Aleph, The Book of Wisdom or Folly (Liber Aleph, Cartea înţelepciunii sau nebuniei) de Aleister Crowley. La pagina 86 este descrisă „Liturghia Sfâtului Duh” :

de Formula Tota
în formula completă
Iată deci Ordinea tuturor Activităţilor tale Magice.
Prima : ai să-ţi găseşti Adevărata Voinţă, aşa cum deja te-am învăţat, şi deci acel Mugur care e scopul acestei activităţi.
A doua : fă din acest Mugur-de-Voinţă o fiinţă, căutând-o sau plăsmuind-o, dâdu-i nume după Sfânta Qabalah şi Legea Adevărului, nesupusă greşelii.
A treia : purifică-te şi consacră-te acestei Fiinţe, gândindu-te numai la ea şi uitând orice altceva. Această pregătire să se petreacă în fiecare zi a Vieţii tale. Ia aminte : pregăteşte un Copil Nou după fiecare naştere.
A patra : fă o Invocaţie directă şi specială în timpul Liturghiei, înainte de Introitus, închipuind o imagine clară a copilului şi oferind Dreptul Încarnării.
A cincea : săvârşeşte Liturghia, fără să laşi Ipiklesis la o parte, şi să fie un Inel de Aur de logodnă la Căsătoria Leului tău cu Vulturul tău.
A şasea : la Primirea Euharistiei primeşte acest Copil, eliberându-ţi conştiinţa în el, până ce el te pătrunde cu totul.
Acum fă asta mereu, pentru că prin repetiţie se iveşte şi puterea şi îndemânarea ta, iar efectul le adună la un loc, dacă nu îl laşi să se piardă cu vremea care trece.

O să prezint acum în termeni mai simpli cum se aplică formula de mai sus în magia sexuală.

1.    Descoperă-ţi adevărate voinţă. Care este scopul activităţii ? Sau poate vrei să se petreacă ceva anume etc.
2.    Dă-i un „nume” – la fel ca unei fiinţe, unei entităţi cu personalitate proprie. Poate chiar acea dorinţă de a schimba un obicei. Dacă este aşa, priveşte schimbarea nou sugerată ca pe o nouă entitate, o persoană diferită. Aceasta este esenţa scopului.
3.    Purifică şi consacră fiinţa nouă. Este momentul în care tu şi partenerul tău daţi naştere dorinţei – preludiul – fiecare amintindu-i mereu celuilalt de scopul activităţii. Acesta este mugurele voinţei.
4.    Întruchipează imaginea acestui mugur de voinţă într-un copil (un copil magic). Odată cu ivirea lui, amândoi începeţi să îl redefiniţi. Termenul putrivit este sinergie : crearea de noi informaţii adăugate şi suplimentate intenţiei iniţiale. Este Invocaţia. Începeţi să trăiţi ceea ce creaţi. Pentru vizualizare, Leul Roşu este sperma, iar Vulturul Alb este menstra.
5.    Faceţi o legătură cu inelul de aur. Este punctul culminant. Leul Roşu devine Leul Alb iat Vulturul Alb Devine Vulturul Roşu.
6.    Luaţi euharistia şi fiţi conştienţi că nici o altă energie nu este necesară. După punctul culminant, atât bărbatul cât şi femeia trebuie să consume sperma şi menstra. În termeni chimici, euharistia este Piatra Filozofală.
Repetarea gândului şi actului duce la putere şi îndemânare.
Notă : Gândul din momentul climaxului sexual chiar se petrece ! (Acesta este secretul masonic) Trebuie ştiut că în acest ritual se consumă numai un număr impar de ciuperci, niciodată un număr par.

Sărbătoarea mexicană a dragostei : Fiecare persoană adultă mănâncă 4, 5, 6 sau 13 perechi de ciuperci şi îşi trăieşte propriul extaz interior, împărtăşindu-şi sentimentul de dragoste frăţească cu ceilalţi. Curandero cântă sau dansează din când în când pe parcursul ritualului.
Ritualul mexican de profeţie : Înainte de ceremonial se serveşte de obicei o băutură cu ciocolată Femeile cântă, dansează şi bat din palme. Curandero adună porumb, pene de papagal, boabe de cacao, răşină de copal, tutun verde şi papirus. El posteşte de la prânzul zilei anterioare. De cinci zile s-a abţinut de la alcool, sex, carne şi sare. Va face la fel şi după ritual (altfel crede că riscă să înnebunească). La apusul soarelui se aprind lumânările de pe altar. Cei prezenţi se aşază pe podea. Se hotărăşte şi se clarifică despre ce anume se va profeţi. Apoi se consumă ciupercile perechi timp de o oră. Se pot mânca până la 14 perechi. Nimeni nu are voie să plece. Se păstrează liniştea. Curandero se freacă pe cap, pe stomac şi pe ceafă cu tutunul verde. Stinge lumânările şi la unu noaptea începe profeţia.

 
 
 
Amfibi Web Search & Directory StatsCrop
eXTReMe Tracker
Votati-ne in directorul ClickLink NONI Anunturi Gratuite Jocuri Barbie Hobby Bloguri, Bloggeri si Cititori

visitor counter Director Web Gratuit